faceboook GYIK | Frissen Előkészített, Egészséges Ételek Házhoz Szállítva
10% Kedvezmény az 5 napos előfizetésre
20% Kedvezmény a 20 napos előfizetésre
Iratkozz fel a hírlevélünkre, hogy exkluzív ajánlatokat kapj! Iratkozzon fel

Gyakran Ismételt Kérdések

 

Mi az a Fitfoodway programok?

A Fitfoodway programokat olyan táplálkozási szakemberek, közétkeztetési mérnökök és tapasztalt szakácsok csoportja dolgozta ki, akik azokra az emberekre gondoltak, akik egészséges életmódot szeretnének kialakítani. Ezek a menük testreszabhatók mind az egyéni kalóriaigények, mind az ízlés preferenciái szerint. Teljes napos, házhoz szállított, készen fogyasztható ételeket kínálnak.

Mennyibe kerül egy menü, és hogyan lehet kedvezményekhez jutni?

Szeretnénk ügyfeleink hűségét meghálálni, jelentős kedvezményeket kínálva, hogy prémium termékekhez rendkívül kedvező áron juthassanak. Az árak napi  5312 ft és 10990ft között változnak, attól függően, hogy milyen típusú és hány menüt kívánnak. Egyetlen étkezés árai 1100 kezdődnek. 5 napos előfizetés esetén 10% kedvezményt kaphatnak, míg 20 napos előfizetésnél 20% kedvezményt biztosítunk. Emellett további 5% kedvezményt kínálunk 40 napos rendeléseknél, automatikusan kvalifikálva Önt a Gold ügyfélkategóriába.

Mikor lehet rendelni, és mikor érkezik meg az étel?

Általában a rendelések leadását egy nappal azelőtt kell elvégezni, 16 óráig a következő napi szállításhoz. A szállítások reggel 7 és 11 óra között történnek.

Lehet rendelni az alkalmazáson keresztül?

Igen, lehetőség van rendelés leadására mobilalkalmazásunk segítségével, amely elérhető a Google Play és App Store online áruházakban.

Hova történik a szállítás?

A kapcsolatok oldalunkon megtalálható az összes város, ahol szállítunk. Emellett a bejelentkezést követően, amikor kiválasztja a várost, hozzáférése lesz azoknak az információknak, amelyek a szállított városok közvetlen közelében lévő településeket tartalmazzák.

Hogyan történik a szállítás és milyen időpontokban?

A rendelés leadását követően csapatunk elkészíti a kért ételeket, majd szállítóink 7 és 11 óra között kézbesítik az Ön által megadott címre. Elképzelhető, hogy reggel telefonon felkeressük Önt további információkért és a szállítással kapcsolatos részletek közlésére. Korábbi egyeztetés alapján a futárral bizonyos részleteket egyeztethet. Ezenkívül a fiókja "Specifikációk" részébe további szállítási részleteket is hozzáadhat.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

A fizetési opciók közé tartozik a bankkártya használata közvetlenül a weboldalunkon vagy a készpénzfizetés az első szállítási napon az ügynökünknek. Átutalásos fizetés esetén kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal további információkért.

Hogyan alkalmazhatom a kedvezménykódokat?

A kedvezményeket azok után alkalmazzák, hogy hozzáadták a kívánt rendelést a kosarához, és beírták a kódot a megfelelő szakaszba. A kedvezménykódok csak egyszer használhatók, és nem lehet őket más kedvezménykódokkal kombinálni.

Hogyan alkalmazhatom az ambasszádorok kódjait?

Az ambasszádoroktól kapott kedvezménykódokat az ügyfélregisztráció pillanatában lehet megadni. Ha már regisztrált, de még nem adta meg a kódot, a "Nagyköveti kód" részben megteheti fiókjában.

Lehet egyszerre több előfizetést rendelni ugyanarra a címre?

Igen, lehetséges több előfizetést rendelni ugyanarra a címre, azonban vegye figyelembe, hogy egyetlen fiókhoz csak egy szállítási címet lehet hozzáadni. Ha később külön szeretné kiszállítani a menüt, ez nem lehetséges ugyanazon a fiókon belül.

Módosíthatom az előfizetett menüt?

Természetesen minden menüt módosíthat az Ön preferenciái szerint. Az elvégzett módosításokat kérjük, hogy legalább egy nappal a szállítás előtt, 10 óráig jelentse be ügyfélszolgálatunknál.

Ha nem szeretnék enni, leállíthatom az előfizetésemet, és visszakaphatom a hátralévő napokra járó pénzt? Mindenekelőtt fontos számunkra, hogy 100%-os garanciát biztosítsunk termékeink és szolgáltatásaink minőségére. Tehát, ha nem elégedett a szolgáltatásaink vagy termékeink minőségével, visszatérítjük az előfizetése utáni hátralévő napok teljes összegét.

Lehet szüneteltetni egy előfizetést, majd újraindítani?

Abszolút! Minden rendelést és előfizetést felfüggeszthet újraprogramozással az Ön preferenciái szerint az ügyfélfiókból. Ezeket a módosításokat az adott szállítási nap előtt legalább egy nappal, 10 óráig kell elvégezni.

Előre láthatom az előző hozzám érkező ételeket?

Természetesen, minden általad rendelt étel elérhető a „Programok” részben, a kiválasztott menü alatt. Ezek szintén elérhetők a „Rendelés” részben, a naptár alatt, miután kiválasztotta a szállítási napokat. Tehát, ha nem szeret egy adott napot, lehetősége van kihagyni azt.

Milyen gyakran ismétlődnek az étlapok?

Jelenleg nyolc hétünk van, amikor nem ismétlődik a kulináris választék, és folyamatosan kísérletezünk új receptekkel.

Módosíthatom az összetevőket?

Az étlapokat egy táplálkozási szakértő tervezte és értékelte kalóriatartalommal, így bármely módosítás módosításokat von maga után. Általában a menük szabványosak, és nem lehet módosítani őket; azonban, ha problémába ütközik, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és csapataink mindent megtesznek, hogy segítsenek.

Mi történik, ha nem szeretem valamelyik ételt?

Mivel sokféle menüt kínálunk, előfordulhat, hogy olyan ételeket talál, amelyek nem teljesen felelnek meg az ízlésének, és ezt a csapatunk is érti. Mindazonáltal naponta különféle ételeket készítünk, friss hozzávalókból és az étrendi igények szigorúan betartott kulináris repertoárból. Ebből az okból kifolyólag az ételek valós idejű módosítása bonyolult feladat. Mindazonáltal elkötelezettek vagyunk amellett, hogy támogassuk Önt, ezért kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Készek vagyunk együtt megtalálni az Ön számára leginkább megfelelő megoldást.

Rendelhetek, ha bizonyos allergiáim vannak?

Weboldalunkon megtalálhatja összes termékünkben jelen lévő allergének teljes listáját. Emellett minden étel tálca címkéjén részletes felvételt talál az összes allergénről. Mivel olyan konyhával rendelkezünk, ahol különféle ételeket készítünk, ideértve az allergiás embereknek szánt ételeket is, nem vállalunk felelősséget esetleges hibákért. Vannak olyan ételek, amelyekből bizonyos összetevőket nem lehet eltávolítani, ezért kérjük, lépjen kapcsolatba velünk bármilyen probléma esetén, és mi mindent megteszünk, hogy támogassuk Önt.

Van gluténmentes, disznómentes vagy laktózmentes menüje?

Bizonyára, az összes menüt "gluténmentes", "laktózmentes" vagy "disznómentes" opcióval rendelheti meg. Mivel olyan konyhával rendelkezünk, ahol különféle ételeket készítünk, ideértve az allergiás embereknek szánt ételeket is, nem vállalunk felelősséget esetleges hibákért. Ezt az opciót választhatja ki, miután kiválasztotta az étlapot és a szállítási napokat a „Választható” részen a rendelési folyamatban.

Mennyi időtartamban szolgálják fel az ételeket?

Ajánlott, hogy az ételeket 2-3 óránként szolgálják fel, betartva azok szokásos sorrendjét.

Tartalmaznak cukrot a termékek?

Termékeink összetételében nem szerepel cukor. Természetes mézet és fruktóz csak ezekhez az összetevőkhöz használjuk az ételeink édesítésére. Mindazonáltal fontos megjegyezni, hogy vannak olyan összetevők, amelyeket bizonyos ételekhez használunk, és ezek tartalmazhatnak cukrot.

Hány kalóriát tartalmaz egy menü?

Programjaink keretében található a "business lunch" menü ebédre, amely körülbelül 1000 kalóriát tartalmaz, egészen az izomtömeg-növelő menükig, amelyek körülbelül 2700 kalóriát tartalmaznak.

A fogások hidegen vagy felmelegíthetők?

A tálak címkéjén részletesen meghatároztuk az étel fogyasztási módját és az esetleges felmelegítési utasításokat. Ajánlásaink rugalmasak, így minden ételt melegen és hidegen is tálalhat, az Ön preferenciáitól függően

Hova tegyem a menüket, miután megkaptam?

Az ételek egy nappal a szállítás előtt készülnek el, és ezt követően hűtőszekrényben tárolják. Ajánljuk, hogy az ételeket hidegen tárolja, hogy frissen tartsa és biztosítsa az élelmiszerbiztonságot.

Szükségem van még az étel előkészítésére?

Nem, az összes étel már elő van készítve és kész fogyasztásra. Ha szeretné, felmelegítheti vagy ízesítheti sóval és borssal az ízlése szerint.

Van biomenüjük is?

Menüink nem bioak, mivel elég nehéz olyan beszállítókat találni, akik képesek lennének biztosítani az összes bioösszetevőt, és a hiányzó alapanyagok megakadályoznák az ételek bio minősítését. Mindazonáltal biztosítjuk Önt arról, hogy kizárólag prémium minőségű termékeket használunk helyi beszállítóktól, támogatva ezzel a helyi termelést. Emellett kerüljük azoknak az élelmiszereknek a túlzott felhasználását, amelyek nem felelnek meg a szigorú minőségi követelményeinknek. Terveink között szerepel egy bio menü bevezetése a jövőben, ezért megfelelő beszállítókat keresünk, hogy minden szükséges összetevőt biztosítsunk.

Milyen gyorsan láthatók az eredmények?

Ahogyan ismeretes, a testsúly növekedése vagy csökkenése számos tényezőtől függ, például az étkezéstől, a testmozgástól, az életkortól, az anyagcserétől stb. Ezeket a tényezőket nem lehet teljes mértékben ellenőrizni, és a tőlünk vásárolt program nem garantálja a várt eredményeket egy meghatározott időtartam alatt.

Cserébe általános információkat nyújthatunk, amelyeket tudásunkra és az ügyfeleink tapasztalataira alapozunk, akik megosztották velünk az ilyen jellegű tapasztalataikat. Orientációs alapjaink szerint heti 0,5 és 2 kg súlycsökkenés várható, ez azonban az első hetekben intenzívebb lehet a vízvisszatartás miatt. Ami a izomtömeg növekedését illeti, fontos tudni, hogy ez a folyamat lassú, és a fizikai aktivitástól is függ. Az eredményeket körülbelül 6 hét után lehet észlelni.

Az étlapok megfelelnek, ha terhes vagyok vagy szoptatok?

Természetesen, étlapjaink az összes táplálkozási igényt kielégítik, és ajánlottak az összes szükséges tápanyag biztosítására az egészséges étrend részeként. Minden ételt gondosan elkészítünk, hogy elkerüljük a nem teljesen elkészített húst, és minden terméket pasztőrözünk, biztosítva ezzel az étel biztonságát. Az egyetlen érlelt hozzávaló a füstölt szalonna.

A nagyobb biztonság érdekében javasoljuk, hogy mutassa be étrendünket orvosának további szükséges jóváhagyásért.

Mit tegyek, ha nem tudom, melyik menü lenne a legmegfelelőbb számomra?

Abban az esetben, ha nem biztos abban, melyik menü lenne a legmegfelelőbb Önnek, használhatja kalóriaszámológépünket, amely meghatározza a testtömegindexet, és közelítő kalóriatartalmat szolgáltat naponta. Ezáltal céljaival összhangban választhat magának alacsonyabb vagy magasabb kalóriatartalmú menüt. Ha még mindig bizonytalan, örömmel segítünk, lépjen kapcsolatba velünk, és együtt találjuk meg a legjobb megoldást Önnek.Top of Form